pondělí 7. února 2011

Potkala jsem vílu. Ta měla kouzelnou krabičku a v ní ještě kouzelnější obrázky.

I přes moji chronickou neschopnost dorazit někam včas, na mě čekala. I přes moji nervozitu, mě dokázala rozptýlit (aspoň trochu:)). I přes prvotní nepřízeň počasí, bylo nakonec krásně. A i přes naši rozdílnost, jsme se dobře bavili. Děkuji.


No co vám mám povídat, nejradši bych vám je ukázala všechny, ale něco si necháme i na příště:).

12 komentářů:

  1. moc ti to na tech fotkach slusi!!!

    http://frenkiesgirl.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  2. Ta první, tak ta je dokonalá.

    OdpovědětVymazat
  3. Miluju hudbu, co sem dáváš. Hodně toho neznám a moc se mi to líbí! Fotky jsou parádní! Měj pěknej den! :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Nádherné fotky! A velmi pěkně napsané :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Ty jsi krásná! :) Pées: Líbí se mi nové, jednoduché rozvržení blogu! :)

    OdpovědětVymazat
  6. Och děkuji, děkuji převelice!

    OdpovědětVymazat
  7. Agatha: to tvoje taky není k zahození!:D

    OdpovědětVymazat